Sayfalar

2 Aralık 2010 Perşembe

AS2 Calışmaları 01 - Paint Örneği

Geçen sene sınav vakitlerinde aklıma gelen bir fikir sonucunda ortaya çıkan paint projesi:

Paint benzeri uygulamamla yaptığım örnek çizimim
 Daha bitirmediğim için şu andaki haliyle tanıtımını yapayım dedim. Yukarıdan aşağıya sırayla;
  • 1. Buton: Kare Fırça
  • 2. Buton: Daire Fırça
  • 3. Buton: Eğik Fırça
  • 4. Buton: Şekil Çizme Aracı
  • 5. Buton ve 6. Buton şimdilik çalışmıyor ama dışarıdan resim çağırma amaçlı hazırlamıştım.
  • Alt menü de çizim araçlarının RGB cinsinden rengini ayarlamakta kullanılıyor. 
  • Fırçanın büyüklüğünü ayarlamak için klavyeden " + " ve " - " tuşlarını kullanınız. Benim klavyem numeric pad sahibi olduğu için hiç laptop aklıma gelmedi. O yüzden biraz daha zahmetli olacak numeric pad sahibi olmayanlar için :(
AS2 kullanarak yapmıştım ve malesef ki pixeller ile çalışmayı bilmediğim için o sıralar olay bir nesneyi duplicate ederek ekrana yapıştırmaktan ibaret. Duplicate etme süresine göre farenin hızına yetişemeyebilir boyama işlemi. Bu yüzdenfareyi çok hızlı kullanmanızı önermem :) Olay kısaca böyle.. İyi denemeler :)
 
Uygulamaya erişmek için tıklayınız.

7 yorum:

  1. dostum seni tebrik etmek istiyorum ayrıca alnının orta yerinden öpüyorum helal olsun sana

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler medo :) elimden geldiğince çabalıyorum işte böyle şeyler ile :)

    YanıtlaSil
  3. hıhıhı :D dostum helal olsun o kıymetli ellerine süper çalışıyorlar

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler medo :D senin kadar olmasa da çalışıyor ellerim :) geçeceğim ben de yavaştan yavaştan çizime :D

    YanıtlaSil
  5. http://jacksonpollock.org/

    dostum şuraya bir bak istersen cici bişey var :)

    YanıtlaSil
  6. hakikkatten cici şeyler varmış be medo... hem uygulama hem de kız ciciymiş :)

    YanıtlaSil
  7. az değilsin ha hiç görmemiştim :)

    YanıtlaSil