Sayfalar

30 Eylül 2011 Cuma

flash player 11 rc sürümü çıkmış meğer :)

          Daha önceden belirttiğim üzere Adobe, Molehill teknolojisi çerçevesinde şekillendirdiği Flash Player 11'in artık 6 Eylül 2011 tarihinden itibaren Release Candicate yani düzgün olarak çalışma potansiyeline sahip en dengeli sürümünü kullanıcılara Adobe Labs'de sunulmuş bulunmakta.

          Away3D Broomstick'in en güncel sürümünü indirdiğim zaman karşılaştığım o saçma sapan hatanın ( bakınız lütfen sağdaki resime ) nedeni ise de bu güncellemeymiş. Hataya da şöyle kısaca değinmem gerekirse; Sahneye yerleştirdiğim taşıt gitmesi gereken yönün aksi istikamette ilerlemekteyken tekerlekler de dönmesigerektiği eksenden de ayrı bir eksende dönmekteydiler :)

          Away3D'nin forumuna yazdığım zaman hatanın nedeninin Adobe'un Flash Player'ın RC sürümünde yaptığı sahne ayarlarındaki değişiklikten ötürü olduğunu öğrendim. Hal böyle olunca da benim de RC sürümüne geçiş yapmam gerekliydi ki halihazırda BETA sürümüne devam etmekteydim ne yazık ki :)

          Şimdi ise RC sürümüne geçmiş olmanın verdiği mutlulukla Away3D ile çalışmaya devam ediyorum. Teşekürler Away3D ve Adobe :)

           Bu arada aklıma gelmişken söyleyeyim FP11 BETA sürümünü kullanırken pek çok sitede Flash Player'ın çökmesine şahit oldum zira hâlâ problemli olduğu kısımlar mevcuttu. Ancak RC için o kadar birşey diyemeyeceğim zira daha yeni kurmuş olduğum için ne kadar hata vardır veya ne kadarı giderilmiştir bilemeyeceğim ancak tahminim şu yönde ki hataların çoğu giderilmiştir. Sonuçta o artık bir Release Candicate :) Ha diyorsanız ki ben Flash Player 11'i sevmedim ve kaldırmak istiyorum, sağolsun Adobe Labs onun için de küçük bir programcık hazırlamış. İndirmek için Flash Player 11'in indirme kısmının en altındaki kısma göz atınız lutfen :)

          Aşağıda ise en sonki projeme ait güncel birkaç resim mevcut. Renklere aldırış etmeyiniz zira halihazırda kaplamaları yerleştirmedim daha tam olarak ancak kısaca projeye değinmek gerekirse tahmin edebileceğiniz üzere küçük bir araba yarışı:
  • Renk seçimi
  • Seçilen rengin mat veya metalik olması
  • Plakaya kullanıcı adı yazılması :)
  • Ve fiziki ortamın nispeten ayarlandığı bir harita ancak kaplamalar daha yerleşmedi ama olsun o kadar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder