Sayfalar

4 Eylül 2010 Cumartesi

sonunda :)

Uzun çabaların sonunda nasıl olduğundan da emin olmadığım bir şekilde ;) Hydrax'ı derlemeyi başardım. Bu benim için CEGUI'yi çözdükten sonraki en büyük mutluluğumdur. Artık projelerim Hydrax ile daha görsel bir hal alacaktır inşallah :) Teşekkürler Xavyiy bu harika çalışman için :)

 İşte bahsettiğim çalışmamın kısa videosu:

En sonki çalışmalarımdan en baştaki çalışmalarıma doğru birkaç resim:



Üstteki resim Xavyiy'nin hazırladığı Hydrax Demo örneğidir. Onu derlemeyi başardığım için projelerimde bundan sonra Hydrax'da yer alacaktır :)

Bu projemde Hydrax olmadan deniz denemem mevcuttu ancak karadan denize geçişteki süreç keskin hatlarla belliydi. O yüzden görsel açıdan çok da etkili bir proje değildi.


Bu resimde ise sahne ışığını CEGUI ile yönetip kısmıştım ama Sinbad karakterinin üzerindeki particle efekt devam edecek şekilde ayarlı olduğu için hoş bir etki yarattı :) CubeMap ise sahne ışığına bağlı olmadığı için sanırım ışığı kısmamdan etkili olmadı.

Projem bu halindeyken ise sadece birkaç nesne eklenmesinden ibaretti ancak karakterin ne dinamik hareketleri mevcuttu ne de deniz veya göl gibisinden bir etkili bir ortam... Sadece kuru bir yüzey ve üzerinde hareket eden sabit bir karakter :)

2 yorum:

  1. Tebrik ederim alper güzel çalışma olmuş

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler İsmail, elimden geldiğince ve ayrıca vakit buldukça geliştiriyorum birşeyler işte :)

    YanıtlaSil